Vorige onderwerp - Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
admin Site Admin
|
Geplaatst: 06 Sep 2021 17:13 Eerste vraag | |
|
Hij sprenkelde een plukje tabak in de vouw van het vloeitje, rolde het tussen duim en wijsvinger, likte aan het gomrandje met een puntje van zijn tong en: presto – een prachtig sigaretje. Nou is het jouw beurt zei hij en schoof de asbak, de vloeitjes, lucifers en de tabak over het bureau naar me toe. Captain Grant, halfzware shagtabak.
Hij was mijn eerste chef. Hij maakte me wegwijs op kantoor en leerde me roken. Met mijn eerste weekgeldje stapte ik een tabakswinkel binnen.
Nicotine verslaaft verschrikkelijk snel en binnen luttele weken kon ik niet meer leven zonder tabak; ik rookte als een ketter. Ik was zeventien.
Zo’n vijfentwintig jaar later was mijn conditie zó slecht dat er iets moest gebeuren. Ik was radeloos. Ik probeerde al jarenlang met roken te stoppen maar ik faalde keer op keer – een verschrikkelijke periode.
Toch is het me gelukt mijn rookverslaving te overwinnen.
En wat ik kan, kan jij ook. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Stel bladwijzers in voor dit onderwerp
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
Internetforum.info selecteert de snelste verbinding voor u.
server slots: 174/500 |
server load: 8% |
.info |
server time: 0.13s |
board activity: 128 |
|